مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 12:402018-09-22اجتماعي

با قدم های کوچکشان پا به خانه دوم خود گذاشتند+فیلم


هم زمان با سراسر کشور جشن شکوفه ها در مدارس استان هرمزگان برگزار شد و 40 هزار و 645 کلاس اولی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غنچه ها (نوآموزان پیش دبستانی) و شکوفه ها (دانش آموزان کلاس اول ابتدایی) امروز، با حضور در مدارس سراسر کشور، اولین روز ورود به مدرسه را جشن گرفتند.

با قدم های کوچکشان و بدرقه پدر و مادر وارد خانه دوم خود شدند تا به تحصیل علم بپردازند و سبب شکوفایی جامعه ای شوند که چشم به آینده آن ها دوخته است.

صبح امروز دختران و پسران کلاس اولی دست در دست پدر و مادرهایشان راهی دبستان شدند و پس از بدرقه خانواده مورد استقبال مسئولان مدرسه قرار گرفتند و سال تحصیلی جدید خود را با رد شدن از زیر قرآن و دود اسپند و خنده های شاد کودکانه آغاز کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در حاشیه آیین غنچه ها (نوآموزان پیش دبستانی) و شکوفه ها (دانش آموزان کلاس اول ابتدایی) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع 214 هزار و 957 دانش آموز دوره ابتدایی، 40 هزار و 645 نوآموز پیش دبستانی و دانش آموز کلاس اولی هستند که امروز سی و یکم شهریور، با برگزاری آیین غنچه ها و شکوفه ها، سال جدید تحصیلی را در استان هرمزگان آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قدم های کوچکشان پا به خانه دوم خود گذاشتند+فیلم

با قدم های کوچکشان پا به خانه دوم خود گذاشتند+فیلم