مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:252018-09-22سياسي

میزبانی UNWTO به تبیین جایگاه گردشگری ایران کمک می کند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: میزبانی ایران از چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری می تواند زمینه گسترده شدن ارتباطات گردشگری   بین اعضای این سازمان و ایران در آینده فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مالمیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسب امتیاز برای برگزاری این اجلاس در همدان به عنوان نماینده ای از ایران می تواند در معرفی ظرفیت های گردشگری و اهمیت جایگاه این کشور در سازمان جهانی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: میزبانی ایران از این اجلاس در شرایطی که تبلیغات منفی علیه کشورمان وجود دارد فرصت مغتنمی برای معرفی ایران به نمایندگان کشورهای عضو UNWTO است و زمینه آشنایی این افراد را با توسعه یافتگی های ایران و فرهنگ غنی مردم کشورمان فراهم می کند.

مالمیر خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس در ایران علاوه بر تبیین جایگاه کشورمان، دریافت تسهیلات را در نشست های آینده که در کشورهای دیگر برگزار می شود، رقم می زند و افزایش ارتباط ایران با حوزه گردشگری در سایر کشورها را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: از آنجا که بسیاری از مقامات و نمایندگان UNWTO تا کنون به ایران سفر نکرده اند برگزاری این اجلاس همانند تورآشناسازی برای آنان است که زمینه آشنایی هر چه بیشتر این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی UNWTO به تبیین جایگاه گردشگری ایران کمک می کند

میزبانی UNWTO به تبیین جایگاه گردشگری ایران کمک می کند