مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:252018-09-22پزشكي

دو تغییر مهم آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به مصوبات اخیر شورای گسترش از ادغام دانشکده بهداشت و سلامت، ایمنی و محیط زیست و همچنین تجمیع کلیه رشته های مدیریتی با تغییر نام دانشکده آموزش پزشکی به دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: - پرهیز از فعالیتهای موازی و ادغام بخش های دارای فعالیتهای مشابه، ضمن حفظ هویت قبلی موجب بهبود عملکرد، تامین و حفظ منابع می شود.

دکتر امیرمحسن ضیایی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات شورای گسترش، با ادغام دو دانشکده، دانشکده بهداشت و ایمنی ایجاد شده و طی آن از ابتدای مهر ماه گروه های مشترک این دو دانشکده ضمن حفظ استقلال سایر گروه ها در هم ادغام شده و زیرساخت ها نیز تقویت می شوند.

دکتر ضیایی همچنین با بیان اینکه سیاست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرهیز از موازی کاری است اظهار داشت: بطور طبیعی ادغام در بخش های آموزش، پژوهش و درمان صورت می گیرد که مهمترین هدف آن بهبود و افزایش بهره وری است.

وی ادامه داد: با الحاق دانشکده بهداشت و سلامت، ایمنی و محیط زیست بهره وری در تمامی ابعاد صورت خواهد گرفت و در این مسیر، نه تنها بهره روری اقتصادی بلکه بهره وری علمی و آموزشی هم مد نظراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تغییر مهم آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دو تغییر مهم آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی