مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:152018-09-22اجتماعي

ابلاغ استاندارد محیط زیستی امکانات و تأسیسات دریافت فضولات نفتی


استاندارد محیط زیستی امکانات و تأسیسات دریافت فضولات نفتی نفت کش ها، کشتی ها و شناورها توسط سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ضیاءالدین الماسی - مدیرکل دفتر بررسی آلودگی های دریایی - با اعلام ابلاغ این بخشنامه به تمام دستگاه های اجرایی مشمول ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، نهادها و دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: این بخشنامه به دستور و با امضای عیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: طبق قانون حفاظت دریاها و رودخانه های قابل کشتیرانی در مقابل آلودگی به مواد نفتی، مصوب 27 مرداد ماه سال 89 سازمان بندرها و دریانوردی موظف است تا در بندرها، اسکله ها و پایانه های نفتی، امکانات و تأسیسات لازم برای دریافت آب توازن و فضولات نفتی از نفتکش ها، کشتی ها و شناورها را ایجاد و اداره کند همچنین وزارتخانه های نفت، صنعت،معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظف هستند تا تسهیلات مورد نیاز ازجمله زمین لازم برای ایجاد چنین تأسیساتی را در اختیار سازمان بندرها و دریانوردی قرار دهند.

نیروهای نظامی و انتظامی نیز موظف هستند تا امکانات و تأسیسات مورد نیاز را در بندرها و تعمیرگاه های دریایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند بنابراین نفتکش ها، کشتی ها و شناورهایی که وارد بندرها، اسکله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ استاندارد محیط زیستی امکانات و تأسیسات دریافت فضولات نفتی

ابلاغ استاندارد محیط زیستی امکانات و تأسیسات دریافت فضولات نفتی