مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 10:292018-09-22سياسي

نمایش اقتدار و انسجام نیروهای مسلح در گیلان


در نخستین ویژه برنامه دفاع مقدس گیلان اقتدار و انسجام نیروهای مسلح و تجهیزات لجستیکی آن ها به نمایش و استقلال، ولایتمداری و مردمی بودن آن ها وجه تمایزشان با سایر نیروهای مسلح در ملل مختلف نام برده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز هم زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس رژه مشترک نیروهای مسلح گیلان با حضور منسجم و متحد قوا و تجهیزات لجستیکی و دفاعی در رشت برگزار شد.

یگان های نمونه نظامی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه در کنار بسیج مقتدر با نمایش اقتدار، انسجام و وحدت ملی علاوه بر نشان دادن توان نظامی و دفاعی به بدخواهان، یکدلی و حفظ وحدت در نیروهای مسلح را نمایش دادند و ولایتمداری محض از مقام عظمای ولایت فقیه را لازمه وحدت و رمز پیشرفت خود دانستند.

علاوه بر آرایش یگان های نمونه نظامی نیروهای مسلح و رژه مستحکم و منسجم آن ها در مقابل جایگاه، رژه دشمن شکن تجهیزات لجستیکی و استعداد دفاعی نظامی نیروهای مسلح نیز مقتدرانه به نمایش درآمد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به قدرت آفرینی و آزمون هشت ساله نیروهای مسلح افزود: همه دنیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی دریافتند که برای جنگیدن با ایران و ملت غیورش نمی توان نظامی وارد شد بلکه باید شیوه های دیگر را برگزینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش اقتدار و انسجام نیروهای مسلح در گیلان

نمایش اقتدار و انسجام نیروهای مسلح در گیلان