مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 10:002018-09-22بين الملل

دستور نتانیاهو برای تداوم تماس ها با مسکو درباره سقوط هواپیمای نظامی روسیه


نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دریافت گزارش فرمانده نیروی هوایی این رژیم پیرامون نتایج مذاکرات با روسیه درباره سقوط هواپیمای روسی ایل 20 ، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دریافت گزارش فرمانده نیروی هوایی این رژیم پیرامون نتایج مذاکرات با روسیه درباره سقوط هواپیمای روسی "ایل 20"، خواستار ادامه رایزنی ها و تماس ها در این باره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، وی با فرماندهان نظامی این رژیم نشستی برگزار و در جریان گزارش فرمانده نیروهای هوایی اسراییل پیرامون نتایج مذاکرات با مسکو درباره سقوط هواپیمای نطامی ایل 20 قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است، نتانیاهو دستور داده تماس ها و رایزنی های منظم با طرف روسی در این زمینه ادامه داشته باشد.

یک هیئت نظامی ارشد اسراییل به ریاست فرمانده نیروهای هوایی این رژیم روز پنجشنبه وارد مسکو شد تا طرف روسی را در جریان جزییات سقوط هواپیمای مذکور در نزدیکی استان لاذقیه سوریه قرار دهد که در جریان آن 15 نظامی روسی کشته شدند.

اسراییل مسؤول این حادثه را مقامات سوریه دانست، اما وزارت دفاع روسیه معتقد است جنگنده های اسراییل در زمان حرکت هواپیمای روسی برای فرود آمدن در پایگاه حمیمیم پدافند هوایی سوریه را به اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور نتانیاهو برای تداوم تماس ها با مسکو درباره سقوط هواپیمای نظامی روسیه

دستور نتانیاهو برای تداوم تماس ها با مسکو درباره سقوط هواپیمای نظامی روسیه