مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 09:492018-09-22سياسي

گزارش تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز به زودی در صحن مجلس


عضو ناظر مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: قاچاق در حال پیدا کردن شکل جدیدی است و برای اینکه نگذاریم این امر شوک غیرواقعی را به بازار تحمیل کند، - گزارش در مجلس مطرح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عضو ناظر مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صحن علنی مجلس گفت: در هفته گذشته در جلسه ای که در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تهران تشکیل شده بود و اعضا این کمیته از جمله آقای انارکی نماینده مجلس حضور داشتند، اعلام شد که این گزارش تکمیل و تقدیم مجلس شده و به زودی به صحن مجلس هم خواهد آمد.

بهمن طاهرخانی افزود: با توجه به حساسیت این گزارش، زمان بر بوده و باید دقت های لازم و مسایل مختلفی که ممکن است مانعی را درباره این تحقیق و تفحص ایجاد کند، برطرف می شد و خوشبختانه علیرغم سنگین بودن این بحث، تحقیق و تفحص انجام شده و تقدیم مجلس خواهد شد.

عضو ناظر مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور تاکید کرد: با توجه به شرایط حساسی که وجود دارد و تحریم ها و افزایش بی جهت قیمت ها، موجب خواهد شد قاچاق کالا و ارز، شکل جدیدی را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز به زودی در صحن مجلس

گزارش تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز به زودی در صحن مجلس