مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 09:452018-09-22اقتصادي

افزایش واحدهای بوم گردی سیستان و بلوچستان به 200 واحد تا پایان امسال


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک موافقت اولیه برای راه اندازی 80 اقامتگاه بومگردی در این استان صادر شده است که با راه اندازی این واحدهای بومگردی تعداد این اقامتگاهها از 15 مورد کنونی به 200 اقامتگاه افزایش می یابد.

- علیرضا جلالزایی در گفت وگو با ایسنا- افزود: آشنایی با آداب و رسوم هر منطقه، حفظ و گسترش مشاغل در روستاها، ایجاد کسب و کار جدید و فرصت های نو برای جوان ترها و پایداری محیط زیست را از جمله مهمترین مزایای راه اندازی واحدهای بوم گردی است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم از شرایط اقتصادی موجود خارج شویم باید همه دستگاه های اجرایی با هم افزایی و با جدیت قدم در توسعه گردشگری بردارند.

جلالزایی ادامه داد: برنامه ریزی شد برای هر شهرستان یک محصول شناسایی و معرفی و سپس منطقه با برند آن محصول معرفی شود، گردشگری مذهبی هم یکی دیگر از راه های جذب گردشگر است و با توجه به این نقش مصوب شد تا هر سال مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایام محرم و صفر، رییس ستاد زائران اربعین باشد.

وی افزود: استان در حوزه صنایع دستی تنوع بسیاری دارد و آثار تولید شده هنرمندان این منطقه از ارزش زیادی برخوردار است و این سبب شده عده ای سودجو در لباس خیر وارد استان شوند و با قیمت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش واحدهای بوم گردی سیستان و بلوچستان به 200 واحد تا پایان امسال

افزایش واحدهای بوم گردی سیستان و بلوچستان به 200 واحد تا پایان امسال