مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 09:422018-09-22فرهنگي

«خورشید کاروان» به سال بیست و هشتم رسید


کارگردان نمایش «خورشید کاروان» اعلام کرد که این اثر نمایشی در بیست و هشتمین سال اجرای خود، در تالار وحدت به صحنه می رود.

- کارگردان نمایش خورشید کاروان اعلام کرد که این اثر نمایشی در بیست و هشتمین سال اجرای خود، در تالار وحدت به صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود فرهنگ کارگردان نمایش خورشید کاروان درباره برنامه اجرای این اثر نمایشی که همه ساله در ایام ماه محرم و صفر به صحنه می رود، گفت: نمایش خورشید کاروان برای بیست و هشتمین سال پیاپی اجرا می شود و امسال از اول تا 17 آبان در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.

وی با اشاره به اجرای سال گذشته خورشید کاروان در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: هر سال طراحی و میزانسن های نمایش بنا به سالنی که در آن اجرا می کنیم تغییر می کند پس امسال نیز با توجه به اجرا در تالار وحدت، میزانسن ها و طراحی صحنه نمایش تغییراتی خواهد داشت.

فرهنگ در پایان درباره احتمال تغییر در گروه بازیگری نمایش نیز توضیح داد: بازیگران اصلی که شامل جلیل فرجاد، فرهاد بشارتی و کرامت رودساز هستند تغییری نخواهد کرد ولی همه ساله تغییراتی در گروه سربازها و اسرا داریم که امسال نیز از این امر مستثنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خورشید کاروان» به سال بیست و هشتم رسید

«خورشید کاروان» به سال بیست و هشتم رسید