مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 09:302018-09-22بين الملل

معاون دادستان آمریکا توطئه چینی برای عزل ترامپ را رد کرد


راد روزنستاین، معاون دادستانی کل آمریکا که دومین مقام مهم دادگستری آمریکاست گزارش ها درباره توصیه او برای ضبط مکالمات دونالد ترامپ با هدف عزل او به بهانه عدم کفایت یا استفاده از متمم 25 قانون اساسی را تکذیب کرد.

- معاون دادستان آمریکا "توطئه چینی برای عزل ترامپ" را رد کرد راد روزنستاین، معاون دادستانی کل آمریکا که دومین مقام مهم دادگستری آمریکاست گزارش ها درباره توصیه او برای ضبط مکالمات دونالد ترامپ با هدف عزل او به بهانه "عدم کفایت" یا استفاده از متمم 25 قانون اساسی را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته شبکه خبری بی بی سی، راد روزنستاین پس از آنکه روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع ناشناس نوشت که روزنستاین در همان ماه های نخست ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید پیشنهاد ضبط مکالمات رییس جمهوری را مطرح کرده است، گفت: این ادعاها: خلاف واقع و نادرست هستند.

بنابر گزارش نیویورک تایمز و به نقل از منابع ناشناس این روزنامه آمریکایی، روزنستاین چنین پیشنهادی را پس از آنکه ترامپ جیمز کومی، رییس سابق اف بی آی را اخراج کرد، طرح کرد.

اخراج کومی که ماه مه سال گذشته روی داد همچنان یکی از محورهای اصلی تحقیقات بازرس ویژه رابرت مولر است که همزمان با بررسی اتهام ارتباط میان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و روسیه، به موضوع اتهام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان آمریکا توطئه چینی برای عزل ترامپ را رد کرد

معاون دادستان آمریکا توطئه چینی برای عزل ترامپ را رد کرد