مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 09:252018-09-22سياسي

دایره المعارف دفاع مقدس استان سمنان منتشر می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از تهیه و تدوین 60 درصد دانش نامه استانی دفاع مقدس استان سمنان خبر داد.

- سرهنگ حسن سلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دایره المعارف و دانش نامه دفاع مقدس استان سمنان تا سال آینده تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه دوین این دانش نامه یکی از برنامه ها و ماموریت های اساسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان است، افزود: رزمندگان استان سمنان نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس ملت بزرگ ایران داشتند.

دانش نامه دفاع مقدس کتابی مرجع، مستند و جامع خواهد بود گفت: این کتاب به یک مرجع معتبر برای پژوهش های علمی و دانشگاهی تبدیل خواهد شد.

وی از جمع آوری افزون بر 200 هزار قطعه سند دوران دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: گردآوری بالغ بر 2000 ساعت گفت وگو و مصاحبه با فرماندهان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان سمنان از دیگر اقداماتی است که در این راستا در استان انجام شده است.

سرهنگ سلامی، ثبت و ضبط این اسناد را اقدامی موثر در ماندگاری و حراست از این سرمایه های ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: دفاع مقدس ملت بزرگ ایران، گنجینه ای ارزشمند است که باید با حفاظت و حراست از آن، نسل های بعدی را از آن بهره مند کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایره المعارف دفاع مقدس استان سمنان منتشر می شود

دایره المعارف دفاع مقدس استان سمنان منتشر می شود