مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 09:172018-09-22بين الملل

آمریکا انتظار خروج شتابزده ایران از برجام را داشت


رییس جمهور ایران در آستانه سفر به نیویورک یادداشتی را در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور ایران در آستانه سفر به نیویورک یادداشتی را در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست منتشر کرد.

روحانی در یادداشت خود در این روزنامه آمریکایی نوشت: روز هشتم می، زمانی که رییس جمهور ترامپ اعلام کرد که آمریکا رسما از توافق هسته ای با ایران که با نام برنامه جامع اقدام مشترک شناخته می شود خارج می شود، با دو گزینه انتخاب مواجه بودم.

من می توانستم اقدام متقابل انجام داده و خروج ایران را اعلام کنم که قطعا منطقه را وارد ناامنی و بی ثباتی بیشتر می کرد یا اینکه یک دوره کوتاه برای دیگر طرف ها (عضو برجام) در نظر بگیرم تا اثرات نامطلوب تصمیم آمریکا درباره توافق ارزشمندی را جبران کنند که پس از 12 سال مذاکرات سخت و متمرکز حاصل شد.

با توجه به سنت ما در احترام به حاکمیت قانون و معیار های قوانین بین المللی و در حفظ صلح و ثبات در منطقه من گزینه دوم را انتخاب کردم.

آمریکا انتظار خروج شتابزده ایران از برجام را داشتآمریکا انتظار خروج شتابزده ایران از توافق را داشت تا بتواند به آسانی اتحادی بین المللی را علیه ایران ایجاد کرده و به صورت اتوماتیک تحریم های سابق را احیا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا انتظار خروج شتابزده ایران از برجام را داشت

آمریکا انتظار خروج شتابزده ایران از برجام را داشت