مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 05:102018-09-22فرهنگي

فرهنگ سازی با استخوان و کیسه پلاستیکی


یک هنرمند در نخستین نمایشگاه انفرادی خود با عنوان «علی حده» از پلاستیک و استخوان های شتر، گاو و جمجمه گوسفند برای نشان دادن عوارض مصرف گرایی در قالب هنر استفاده کرده است.

- یک هنرمند در نخستین نمایشگاه انفرادی خود با عنوان علی حده از پلاستیک و استخوان های شتر، گاو و جمجمه گوسفند برای نشان دادن عوارض مصرف گرایی در قالب هنر استفاده کرده است.

نوشین شریفات در گفت وگو با ایسنا درباره ی انتخاب موضوع مصرف گرایی به عنوان نخستین نمایشگاه هنری اش اظهار کرد: وقتی من تهران فعلی را با تهران 10 سال پیش مقایسه می کنم متوجه می شویم از همه لحاظ فرق کرده است و این تغییر به سمت منفی بوده تا مثبت؛ در واقع به سمت نابودی می رود به همین دلیل این موضوع را با جزییات آن در نظر گرفتم.

او با بیان اینکه مصرف گرایی فقط منحصر به ایران نیست بلکه یک موضوع جهانی است، اظهار کرد: اما چون فرهنگ سازی در کشور ما به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر کمتر بوده است، تاثیر آن را می توانیم بیشتر احساس کنیم.

دیگر سواحل شمالی کشورمان بوی گذشته را نمی دهد، به نظر می رسد دیگر شمالی وجود ندارد و فقط ویلا می بینیم و دیگر هیچ نوستالژی را زنده نمی کند و این موضوع دردناک است.

این هنرمند اضافه کرد: زمانی که من درباره آلودگی های محیط زیستی تحقیق می کردم، فجایعی را دیدم که ای کاش می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی با استخوان و کیسه پلاستیکی

فرهنگ سازی با استخوان و کیسه پلاستیکی