مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 18:312018-09-21سياسي

دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم خواستار عدم تصویب لوایح «FATF» در مجلس شدند


دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم امروز بعد از نماز با امضای طوماری FATF را در تضاد با استقلال کشور و منافع ملی دانسته و از نمایندگان مجلس خواستار عدم تصویب این لایحه شدند.

- دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم خواستار عدم تصویب لوایح FATF در مجلس شدند دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم امروز بعد از نماز با امضای طوماری FATF را در تضاد با استقلال کشور و منافع ملی دانسته و از نمایندگان مجلس خواستار عدم تصویب این لایحه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم امروز بعد از نماز عبادی - سیاسی جمعه امروز تهران با امضای طوماری که به همت دفتر تحکیم وحدت تهیه شده بود مخالفت خود را با تصویب لوایح مرتبط با FATF اعلام کرده و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند تا این لوایح را تصویب نکنند.

در طوماری که به امضای دانشگاهیان و مردم رسید، آمده است: قرار بود مجلس در راس امور باشد و وکلای ملت پاسدار قانون اساسی و جمهوریت کشورمان.

جمهوریتی که وجه تضمین آن استقلال است و قانونی که صریحا بر اسقلال کشور تاکید دارد؛ و کسانی که باید با روند قانون گذاری و ممانعت از تصویب قوانین استعماری پاسدارِ اصلِ استقلال باشند؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم خواستار عدم تصویب لوایح «FATF» در مجلس شدند

دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم خواستار عدم تصویب لوایح «FATF» در مجلس شدند