مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 18:162018-09-21سياسي

تشکیل 45 پرونده تخلف برای کارمندان مالیاتی در سال 97


مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به هیئت های تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از اول سال تاکنون 45 پرونده تخلف کارمندان مالیاتی ثبت شده و در آرا صادر شده حکم اخراج و انفصال دائم از خدمات دولتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، محمدحسن بازیار در گفت وگویی در پاسخ به این سوال که اخیراً نامه ای از شما منتشر شد مبنی بر اینکه روابطی میان برخی کارمندان سازمان مالیاتی و مؤدیان در قالب مشاوره یا استخدام برای تنظیم دفاتر و اظهارنامه حاکم است و نسبت به آن هشدار دادید، آیا طرح جامع مالیاتی توانسته منجر به کاهش روابط فیزیکی کارمندان و مؤدیان در رسیدگی به پرونده های مالیاتی شود، اظهار داشت: متصدیان طرح جامع مالیاتی باید نسبت به این موضوع آمار دهند.

نامه ای که منتشر شد براساس دستورالعمل ابلاغی سال 82 در رابطه با مشاوره و یا استخدام کارمندان توسط مؤدیان بود که کارمندان ضمن خدمت از هرگونه مشاوره و پذیرفتن دفتر نویسی ممنوع بوده و برای تأکید و یادآوری مجدداً آن را ابلاغ کردیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به هیئت های تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به این سوال که یادآوری مجدد احتمالاً حکایت از افزایش آمار تخلفات دارد، تصریح کرد: هیأت رسیدگی سازمان مالیاتی از تاریخ 95.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 45 پرونده تخلف برای کارمندان مالیاتی در سال 97

تشکیل 45 پرونده تخلف برای کارمندان مالیاتی در سال 97