مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 16:062018-09-21سياسي

عزاداری امسال پرشور بود/ تلاش دشمن برای کمرنگ کردن قیام امام حسین(ع)


خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه تنها راهی که پیام عاشورا و امام حسین (ع) را به جهان مصادره می کند اجتماع های بزرگ مردمی است، گفت: امسال هیأت های عزاداری بسیار خوب و پرشور بودند.

- عزاداری امسال پرشور بود/ تلاش دشمن برای کمرنگ کردن قیام امام حسین(ع) خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه تنها راهی که پیام عاشورا و امام حسین (ع) را به جهان مصادره می کند اجتماع های بزرگ مردمی است، گفت: امسال هیأت های عزاداری بسیار خوب و پرشور بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه سخن راجع به دفاع مقدس بسیار است، گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از قیام عاشورا است بنابراین دشمنان در تلاش برای کمرنگ کردن این قیام هستند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن به شدت در تلاش است تا به مردم ایران بقبولاند که واقعه عاشورا برای 1400 سال پیش بوده و دیگر تمام شده است، افزود: باید هوشیار باشیم تا پیام عزاداری امام حسین(ع) زنده بماند.

وی با بیان اینکه تنها راهی که پیام بزرگ و والای حادثه عاشورا و امام حسین (ع) را به جهان صادر می کند اجتماع های بزرگ مردمی است، ادامه داد: امسال هیأت های عزاداری بسیار خوب و پرشور بودند اما نباید متفرق شوند و به این حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری امسال پرشور بود/ تلاش دشمن برای کمرنگ کردن قیام امام حسین(ع)

عزاداری امسال پرشور بود/ تلاش دشمن برای کمرنگ کردن قیام امام حسین(ع)