مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 15:562018-09-21سياسي

ضرورت اجرای سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش/ دفاع مقدس اوج تاریخ ایران است


امام جمعه بوشهر با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش گفت: نهادهای آموزشی باید نگاه و توجه ویژه ای به تعمیق در رشد علمی، - فرهنگی و دینی دانش آموزان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حماسه و ایثارگری رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دفاع مقدس اوج و آبروی تاریخ ایران است.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با هماهنگی و پشتیبانی تمام جهان شرق و غرب به وقوع پیوست و این کشورها با تمام توان رژیم صدام را تقویت و حمله نظامی به ایران آغاز کردند.

وی با بیان اینکه با طلوع انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی ایران، جهان استکبار با یک هجمه سنگین  نظامی تصمیم گرفت انقلاب اسلامی را متوقف و سرنگون کند، افزود:  با مقاومت و حماسه رزمندگان در جنگ 8 ساله تحمیلی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه محدود کشورهایی در حمله به ایران دست نداشت تصریح کرد: در جنگ تحمیلی به رهبری امام راحل جوانان ایرانی چنان حماسه ای آفریدند که در تاریخ ایران و جهان بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش/ دفاع مقدس اوج تاریخ ایران است

ضرورت اجرای سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش/ دفاع مقدس اوج تاریخ ایران است