مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 14:202018-09-21بين الملل

هیلی: موضوع نشست شورای امنیت باید ایران باشد نه اسراییل


نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشستی در شورای امنیت که موضوعش فلسطین و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی بود، باز هم به تکرار ادعاهای خود علیه کشورمان پرداخت و گفت که موضوع این جلسه باید ایران باشد.

- با انتقاد از برگزاری نشست شورای امنیت برای رسیدگی به تجاوزگری های رژیم صهیونیستی هیلی: موضوع نشست شورای امنیت باید ایران باشد نه اسراییل نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشستی در شورای امنیت که موضوعش فلسطین و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی بود، باز هم به تکرار ادعاهای خود علیه کشورمان پرداخت و گفت که موضوع این جلسه باید ایران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکی هیلی روز پنج شنبه در نشست شورای امنیت، در حالیکه موضوع آن وضعیت خاورمیانه و فلسطین بود این مسئله را مورد انتقاد قرار داد و گفت: باید موضوع این جلسه ایران باشد، نه اسراییل.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی هیئت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، هیلی در ادامه اظهارات خود مدعی شد: بیش از چهل است که ایران خارج از قانون رفتار می کند و بسیار سخت است که نام یک درگیری در خاورمیانه را بدون اشاره به ردپای این کشور ببریم.

وی در ادامه ادعاهی خود بدون اشاره به این واقعیت که آمریکا و متحدان منطقه ای اش پشت پرده تمامی اختلافات و درگیری ها در منطقه قرار دارند، گفت: هیچ کشوری به اندازی جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیلی: موضوع نشست شورای امنیت باید ایران باشد نه اسراییل

هیلی: موضوع نشست شورای امنیت باید ایران باشد نه اسراییل