مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 14:162018-09-21سياسي

مجلس محتاج مُدرس هاست/ نیاز به فردوسی ها برای روایت حماسه دفاع مقدس


امام جمعه شیراز با تأکید بر استقلال نمایندگان خانه ملت در امضای معاهده های بین المللی گفت: مجلس شورای اسلامی نیاز به مدرس ها دارد.

- مجلس محتاج مُدرس هاست/ نیاز به فردوسی ها برای روایت حماسه دفاع مقدس امام جمعه شیراز با تأکید بر استقلال نمایندگان خانه ملت در امضای معاهده های بین المللی گفت: مجلس شورای اسلامی نیاز به مدرس ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه با اشاره به معاهده بین المللی (اف ای تی اف) و لزوم در نظر گرفتن استقلال کشور در این معاهده اظهار داشت: 4 لایحه از طرف دولت تحت عنوان (اف ای تی اف) به مجلس داده شده و مجلس نیز 2 ماه بررسی این لوایح را عقب انداخت.

وی افزود: ما به نمایندگان مجلس اعتماد کردیم و آقایان باید بدانند که در این مملکت شهدایی تکه تکه شدند که آنان بر کرسی مجلس بنشینند و این جلوس به قیمت خون چندصدهزار شهید تمام شده و این جور نیست که هر چه دلمان می خواهد انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: نمایندگان مجلس در بررسی معاهده (اف ای تی اف) مراقب باشند حقی را به خارجی ها ندهند که چنان میدان دستشان بیفتد که فردا نتوانیم به آن ها ایراد بگیریم و در جواب بگویند خودتان خواستید و امضا کردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس محتاج مُدرس هاست/ نیاز به فردوسی ها برای روایت حماسه دفاع مقدس

مجلس محتاج مُدرس هاست/ نیاز به فردوسی ها برای روایت حماسه دفاع مقدس