مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 13:002018-09-21بين الملل

اتحادیه اروپا به دنبال دستیابی به توافق بریگزیت تا اکتبر است


بر اساس اعلام رییس شورای اروپا رهبران اتحادیه اروپا ماه آینده میلادی قصد دارند تمام تلاششان را برای انعقاد یک توافق مربوط به بریگریت انجام دهند اما در عین حال این رهبران به نخست وزیر انگلیس هشدار داده اند اگر تا ماه نوامبر بر سر مسائل مربوط به تجارت .

- بر اساس اعلام رییس شورای اروپا رهبران اتحادیه اروپا ماه آینده میلادی قصد دارند تمام تلاششان را برای انعقاد یک توافق مربوط به بریگریت انجام دهند اما در عین حال این رهبران به نخست وزیر انگلیس هشدار داده اند اگر تا ماه نوامبر بر سر مسائل مربوط به تجارت و مرز مربوط به ایرلند کوتاه نیاید، آماده خروج بریتانیا از این اتحادیه بدون هیچ گونه توافقی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ژان کلود یونکر، مقام اجرایی ارشد اتحادیه اروپا در گفت وگو با خبرنگاران بعد از نشستی در اتریش اعلام کرد که سران اروپا کاملا برای سناریوی احتمال عدم توافق قبل از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در مارس آینده آمادگی داشته و برنامه ریزی کرده اند.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس اخیرا پیشنهادهای جدیدی ارائه کرده تا به دوبلین اطمینان دهد با مسئله مرز دشوار با ایرلند شمالی مواجه نخواهد شد اما در عین حال هشدار داده که خود او نیز می تواند با عدم هیچ گونه توافقی بر سر بریگریت کنار بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا به دنبال دستیابی به توافق بریگزیت تا اکتبر است

اتحادیه اروپا به دنبال دستیابی به توافق بریگزیت تا اکتبر است