مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 11:252018-09-21سياسي

تمامی تجهیزات نظامی و فناوری های نهاجا بومی است


​رژه هوایی تمرینی جنگنده های نیروی هوایی ارتش و هوافضای سپاه پاسداران برای ایجاد آمادگی جهت حضور در رژه نیروهای مسلح در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه خلیج فارس، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه 31 شهریورماه و برای دومین سال متوالی، رژه هوایی تمرینی جنگنده های نیروی هوایی ارتش و هوافضای سپاه پاسداران برای ایجاد آمادگی جهت حضور در رژه نیروهای مسلح در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

امیر حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه تمرین رژه هوایی مشترک ارتش و سپاه پاسداران در بندرعباس اظهار کرد: در 31 شهریور 1359 ایران اسلامی در شرایطی که تحت فشار استکبار جهانی آمریکا، درگیری های جناح های وابسته به غرب و شرق، وارد جنگی شد که نیروهای نظامی هنوز مراحل بازسازی و ساماندهی را به طور کامل پشت سر نگذاشته بود.

وی ادامه داد: این در حالی بود که کمتر از 2 ساعت از حمله رسمی عراق به ایران، عملیات انتقام توسط نیروی هوایی ایران انجام شد و ظرف 24 ساعت عملیات کمان 99 با 140 فروند هواپیما اهداف نظامی ارتش بعث عراق را مورد هدف قرارداد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: در فاصله زمانی نه چندان دور در 7 آذر 59، نیروی دریایی و نیروی هوایی ارتش عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی تجهیزات نظامی و فناوری های نهاجا بومی است

تمامی تجهیزات نظامی و فناوری های نهاجا بومی است