مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 10:202018-09-21پزشكي

وزیر بهداشت از طرح‎های در حال ساخت بیمارستان مهریز بازدید کرد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مهریز از چند طرح خیری نیمه تمام در دست ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کرد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مهریز از چند طرح خیری نیمه تمام در دست ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی در این سفر که رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امام جمعه و فرماندار مهریز و جمعی از خیرین حضور داشتند، از طرح توسعه، بخش جدید دیالیز و ساختمان آزمایشگاه بیمارستان بازدید کرد.

بخش دیالیز این بیمارستان به همت خیر در زیربنای یک ‎ هزار متر مربع با ظرفیت 20 تخت و طرح توسعه در زیربنای هشت هزار مترمربع با هشت اتاق عمل تخصصی و فوق تخصصی شامل جراحی مغز و اعصاب با ظرفیت 150 تخت در حال ساخت است.

همچنین ساختمان آزمایشگاه در زیر بنای یک ‎ هزار و 500 متر مربع با 20 درصد پیشرفت فیزیکی توسط خیر مهریزی در دست ساخت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید قول تخصیص بودجه لازم برای تکمیل و تجهیز طرح توسعه و دیالیز را داد که تا پایان سال 1398 به بهره ‎ برداری برسد.

سیدرسول محسن زاده مدیر بیمارستان مهریز هم در این بازدید گزارشی ارائه داد و گفت: طرح توسعه این بیمارستان در چهار طبقه و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت از طرح‎های در حال ساخت بیمارستان مهریز بازدید کرد

وزیر بهداشت از طرح‎های در حال ساخت بیمارستان مهریز بازدید کرد