مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 08:552018-09-21اقتصادي

گیرودار تجدیدپذیرها با سازمان برنامه و بودجه حل شد؟


رییس سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق گفت : مذاکرات متعددی با سازمان برنامه و بودجه برای اخذ عوارض برق و هزینه آن برای توسعه تجدیدپذیرها صورت گرفته و امیدواریم که امسال شرایط بهتری برای این انرژی رقم بخورد.

- سید محمد صادق زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که از ابتدای سال تاکنون مجموعا 150 میلیارد تومان پول را از خزانه بابت صورت حساب به صورت کامل به شرکت های تولید کننده برق پرداخت کرده ایم، اظهار کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه قرار شده است تا 100 میلیارد تومان دیگر را به ساتبا پرداخت کند تا صورت حساب ها دچار تاخیر نشوند.

وی افزود: این مساله را با سازمان برنامه و بودجه توافق کرده ایم که اگر پرداخت صورت حساب های شرکت برق با تاخیر مواجه شد، طبق قانون برنامه ششم توسعه جریمه تاخیر به آنها تعلق بگیرد و این جریمه تاخیر به دلیل این که منابع برق از مردم وصول شده است و در خزانه نیز موجود است از طرف دیوان عدالت کشور جریمه غیر ضرور تشخیص داده شده است که از منابع دولت قابل پرداخت نیست.

رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، بیان کرد: در این شرایط قطعا مسئولانی که در جریان پرداخت عوارض برق تاخیری ایجاد کرده اند مسئول خواهند بود و باید در مقابل دیوان محاسبات پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیرودار تجدیدپذیرها با سازمان برنامه و بودجه حل شد؟

گیرودار تجدیدپذیرها با سازمان برنامه و بودجه حل شد؟