مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 05:402018-09-21اجتماعي

تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدرسه ها


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح برخی اقدامات پلیس برای بازگشایی مدارس از رونمایی از برچسب های سال 97 سرویس مدارس خبر داد.

- سردار محمدرضا مهماندار در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: چند روزپیش از برچسب های ویژه سرویس مدارس برای سال تحصیلی 98-97 رونمایی شد و به تعدادی از این خودروها نیز برچسب های جدید تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه مابقی برچسب ها تا آغاز سال تحصیلی جدید میان سرویس های مجاز مدارس که مورد تایید پلیس راهور، آموزش و پرورش و .

قرار گرفته باشند، توزیع می شود، گفت: تنها برچسب های امسال سرویس مدارس معتبر بوده و برچسب های سال های قبل مربوط به همان سال هاست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از والدین خواست که برای جابه جایی فرزندانشان به مدارس حتما از سرویس های مجاز مدارس که دارای برچسب است، استفاده کنند و به هیچ عنوان از افراد ناشناس و خودروهای غیرمجاز برای این کار استفاده نکنند چرا که آمارهای پلیس در سال های اخیر نشان می دهد که سرویس های مجاز مدارس امن ترین وسیله برای حمل و نقل دانش آموزان و کم تصادف ترین وسیله برای جابه جایی و حمل و نقل دانش آموزان بوده است.

مهماندار با اشاره به آموزش سرویس های مدارس اظهار کرد: یکسری شرایط کلی برای سرویس های مدارس وجود داشته و ما نیز در تلاشیم تا هر سال این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدرسه ها

تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدرسه ها