مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 15:552018-09-20سياسي

درس مکتب عاشورا، استکبارستیزی، نماز و نظم است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان روز عاشورا را روز استکبارستیزی در مقابل استکبارستیزان و دشمنان اسلام خواند و افزود: درس بزرگی می توان از سالار شهیدان و مکتب عاشورا گرفت، - درس استکبارستیزی، درس نماز، تدبیر و نظم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماز ظهر عاشورا به امامت(آیت الله غلامعلی نعیم آبادی) نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز در بندرعباس برگزار شد.

نعیم آبادی بعد از اقامه نماز ظهر عاشورا اظهار کرد: محقق آلمانی بنام ماربین کتابی نوشته است بنام سیاست الحسینیه که در آن به خوبی نشان داده است سالار شهیدان این حرکت و قیام را چگونه تدبیر و مدیریت کرد که برای همیشه باقی مانده است.

نعیم آبادی با بیان این که حرکت و مکتب سالار شهیدان در نهایت تدبیر و نظم انجام گرفته است، اظهار کرد: کار بی تدبیر فانی است و اثر آن به سرعت از میان می رود، اما لحظه لحظه حرکت سالار شهیدان با عالی ترین تدبیر و مدیریت انجام گرفته که نتیجه آن این عظمت و محبوبیتی است که در جهان پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: وظیفه ما مسلمانان این است که با نظم، تدبیر و نماز و فریاد در مقابل مستکبرین درس های لازم از کربلا بگیریم و خداوند توفیق بدهد شاگردان خوبی برای مکتب سالار شهیدان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس مکتب عاشورا، استکبارستیزی، نماز و نظم است

درس مکتب عاشورا، استکبارستیزی، نماز و نظم است