مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 12:462018-09-20سياسي

عاشورای حسینی در کردستان تجلی وحدت شیعه و سنی بود+فیلم و عکس


امروز عاشورای حسینی در کردستان جلوه دیگری داشت، شیعه و سنی آمده بودند تا در عزایت شرکت کنند، نام بلندتان که بر زبان ها جاری می شود عاشقانه اشک می ریزند اینجا صداها همه یکی می شود و نام بلند حسین(ع) بر آسمان شهر طنین انداز می شود.

- چشم های بارانی امروز حکایتی دیگر دارند، شیعه و سنی آمده بودند تا در عزایت شرکت کنند، نام بلندتان که بر زبان ها جاری می شود عاشقانه اشک می ریزند اینجا صداها همه یکی می شود و یک صدا می گویند حسین جانم حسین جانم.

امروز کردستان یکپارچه حسین و لبیک یا حسین شده است، امروز اختیارالدینی ها اعم از شیعه و سنی، کرد، فارس و ترک به عشق فرزند نبی مکرم اسلام و اهل بیت و یارانش در تاریخ سراسر حماسه و شور، با نوای کاروان حسینی دم می گیرند و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت را با قلوبی آکنده از شعور حسینی، به نمایش می گذارند.

اینجا حرف از دل و دلدادگی و عشق به حسین است، تپل می نوازد و دستان عاشقانه به آسمان بلند و بر سینه ها فرود می آید بانوان کردستانی هم در جای جای این سرزمین مسجد و مناره میدان را خالی نگذاشته و به عشق حضرت زینب گرد هم آمده تا بگویند عاشقانه راهت را ادامه خواهیم داد.

امروز سینه های مالامال از عشق به اهل بیت(ع) است، امروز بی هیچ تلاشی می توانی ارادت را به وضوح در نگاه های بی قرار و کربلایی عزاداران و رهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورای حسینی در کردستان تجلی وحدت شیعه و سنی بود+فیلم و عکس

عاشورای حسینی در کردستان تجلی وحدت شیعه و سنی بود+فیلم و عکس