مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 11:462018-09-20سياسي

فارس گزارش می دهد سوگواری سراسری در عاشورای حسینی/ مسجدجامع خرمشهر، میزبان ویژه است


در هزار و سیصد و هفتاد و نهمین سالگرد شهادت سید و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله (ع) و یاران مظلومش، ایران اسلامی یکپارچه غیرت و آزادگی را فریاد می زند.

- سوگواری سراسری در عاشورای حسینی/ مسجدجامع خرمشهر، میزبان ویژه است در هزار و سیصد و هفتاد و نهمین سالگرد شهادت سید و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله (ع) و یاران مظلومش، ایران اسلامی یکپارچه غیرت و آزادگی را فریاد می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هیأت و مسجد خبرگزاری فارس، دستجات عزادار از بامداد امروز با حرکت در خیابان ها و کوچه های شهرها و روستاهای کشورمان، بار دیگر در سوگ شهادت سیدالشهدا و 72 دلاور کربلا بر سینه و سر می زنند.

در تهران، این مراسم همانند سال های گذشته در تمام معابر و خیابان های پایتخت جریان دارد، اما آیین های عزاداری در بازار بزرگ تهران، میدان امام حسین (ع)، میدان شهید تهرانی مقدم (کاج)، حرم مطهر امامزاده صالح، حرم مطهر امامزاده حسن، حسینیه حضرت حجت (عج) نازی آباد، حرم مطهر امامزاده حمیده خاتون باغ فیض و .

با جمعیت بیش تری در جریان است.

  در شهرستان ها، نیز علاوه بر شهرهای مذهبی نظیر مشهد مقدس و قم که سوگواران در حرم های مطهر حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به نوحه خوانی، سینه زنی و زنجیرزنی می پردازند، مردم شهرهای جنوبی مانند بهبهان و خرمشهر در خوزستان و حاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سوگواری سراسری در عاشورای حسینی/ مسجدجامع خرمشهر، میزبان ویژه است

فارس گزارش می دهد سوگواری سراسری در عاشورای حسینی/ مسجدجامع خرمشهر، میزبان ویژه است