مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 10:402018-09-20سياسي

نبود تجملات در مراسم عزاداری سبب اثرگذاری بیشتر خواهد شد


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجمعات تاسوعا و عاشورا بدون پیرایش و تجملات برگزار می شود، گفت: نبود تجملات در این گونه مراسم سبب اثرگذاری بیشتری خواهد شد.

- داود محمدی، رییس کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: الحمدالله چند سالی است سنت حسنه ای صورت گرفته و مراسم تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی در استان برگزار می شود.

تجمعاتی که برگزار می شود مراسم بسیار خوبی است و عاری از هرگونه پیرایش و تجملات است.

محمدی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم سبب شد تا چشم دنیا بر این مراسم خیره شود و مردم با وجود همه مشکلات و نارسایی ها و کاستی هایی که دارند برای اعتقادات دینی و مبانی ارزشی خود قائل به تفکیک هستند و هر زمان نیاز باشد حضور پیدا می کنند.

مردم با همهٔ کمبودها خودجوش و پرشور در خیمه های عزاداری و تجمعات حضرت اباعبدالله حضور پیدا می کنند که حرکت خوبی است که در استان اتفاق افتاده است.

محمدی تصریح کرد: این عزاداری ها بدون پیرایش و تجملاتی که در گذشته وجود داشت برگزار می شود که باید آن را به فال نیک گرفت.

خوشبختانه حضور مردم در مراسم عزاداری ها نشان داد که همواره مردم حامی هستند و در کنار تمامی مشکلات راه امام حسین (ع) را ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود تجملات در مراسم عزاداری سبب اثرگذاری بیشتر خواهد شد

نبود تجملات در مراسم عزاداری سبب اثرگذاری بیشتر خواهد شد