مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 09:552018-09-20اجتماعي

اعلام آماده باش مدیریت بحران به 3 شهرستان در مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران از اعلام آماده باش این مدیریت به سه شهرستان در این استان به علت وقوع بارندگی و سیل احتمالی خبر داد.

- علی اصغر احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که بارندگی در نقاط کوهستانی هم چنان تداوم دارد، اظهار کرد: از صبح امروز به علت وقوع بارش های شدید در بلده آبشستگی و نشست گل و لای صورت گرفته که به روی جاده آمده است و به بسته شدن جاده منجر شد و همین امر ترافیک ایجاد کرده است.

وی با اشاره به این که هم اکنون مشکل خاصی در محور وجود ندارد، تصریح کرد: به علت پیش بینی وقوع بارش ادامه دار باران در این محور اقدامات پیشگیرانه برای روز آینده در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران خاطرنشان کرد: در شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه آماده باش غیررسمی به فرمانداری ها اعلام شده است که در صورت شدت بارندگی و آب گرفتگی معابر و یا هر حادثه دیگری اقدام های لازم انجام شود.

وی گفت: خوشبختانه میزان بارش باران به میزان متوسط بود و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشد و در شهرهای دیگر مازندران نیز وضعیت عادی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به این که همراه این بارندگی تندباد نیز آمده است، افزود: این باد از شدت زیادی برخوردار نبود و تاکنون خسارتی از وزش آن گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش مدیریت بحران به 3 شهرستان در مازندران

اعلام آماده باش مدیریت بحران به 3 شهرستان در مازندران