مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 09:402018-09-20سياسي

ملت ایران ولایت پذیری را از شهدای کربلا آموخته است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که ملت ایران با وجود سختی ها و تحریم ها پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تن به ذلت نداده است، - گفت: ملت ایران ولایت پذیری را از شهدای کربلا آموخته است و تسلیم هیچ قدرتی نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رسول فلاحتی در یادواره شهدای دهستان کیسم شهرستان آستانه اشرفیه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: ویژگی های شهدای کربلا نام آنها را پس از هزار سال در دل مردم دنیا زنده نگه داشته است.

وی به علاقه مندی مردم دنیا به نهضت حسینی(ع) اشاره کرد و افزود: هر انسانی که حسینی زندگی کند نامش در دنیا باقی می ماند و در آخرت از مقام والایی برخوردار می شود.

امام جمعه رشت با بیان این که نخستین ویژگی شهدای کربلا اطاعت از رهبری است، تصریح کرد: شهدای کربلا در اطاعت پذیری از ولایت مطیع بودند.

فلاحتی، شجاعت را دومین ویژگی شهدای کربلا خواند و خاطرنشان کرد: نثار جان از دیگر ویژگی های شهدای کربلا محسوب می شود و جان خود را برای رضای خداوند و اطاعت از معصوم(ع) در طبق اخلاص گذاشتند.

وی، شهدای ایران اسلامی را ادامه دهنده مسیر شهیدان کربلا دانست و گفت: شهدای ما از سه ویژگی ولایت پذیری، شجاعت و نثار جان در راه خدا برخوردارند و در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام(ره) بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران ولایت پذیری را از شهدای کربلا آموخته است

ملت ایران ولایت پذیری را از شهدای کربلا آموخته است