مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 21:162018-09-19سياسي

از فعالیت 800 بسیجی در قالب شیفت ایثار تا حمایت از دانش آموزان بی بضاعت+فیلم


رزمایش محمد رسول الله 2 که از صبح امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، محرومیت زدایی و مردم یاری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

- از فعالیت 800 بسیجی در قالب شیفت ایثار تا حمایت از دانش آموزان بی بضاعت+فیلم رزمایش محمد رسول الله 2 که از صبح امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، محرومیت زدایی و مردم یاری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار با رمز یا ابا عبدالله در استان با تعداد 837 نفر از کارگران بسیجی  خواهر و برادر در قالب 37 گروه جهادی بدون دستمزد در زاهدان فعالیت خود را آغاز کردند.

  وی ادامه داد: که همزمان با آغاز اولین روز از ماه محرم رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار برای اولین بار همزمان با روز قشر بسیج کارگری در 39 واحد تولیدی و کارخانه در سطح استان با رمز یا ابا عبالله الحسین (ع) برگزار شد.

شهرکی بیان کرد: در این رزمایش کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحد های تولیدی تحت عنوان شیفت ایثار خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور می یابند و در عرصه های بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت فعالیت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فعالیت 800 بسیجی در قالب شیفت ایثار تا حمایت از دانش آموزان بی بضاعت+فیلم

از فعالیت 800 بسیجی در قالب شیفت ایثار تا حمایت از دانش آموزان بی بضاعت+فیلم