مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 19:262018-09-19بين الملل

حکم اعدام برای معاون ابوبکر بغدادی/ تدابیر شدید امنیتی در کربلا در آستانه عاشورا


دادگاهی در عراق یکی از برجسته ترین سرکرده های گروه تروریستی داعش را به اعدام محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه های عراقی، عبدالستار بیرقدار سخنگوی شورای عالی قضایی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه جنایی الکرخ در بغداد رسیدگی به اتهامات اسماعیل العیثاوی یکی از برجسته ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش را به پایان رساند و او را به اعدام با طناب دار محکوم کرد.

طبق این بیانیه العیثاوی مناصب مختلفی را در گروه تروریستی داعش بر عهده داشت از جمله مسئول کمیته فتوا و مسئول کمیته تدوین محتوای درسی داعش.

بیرقدار افزود که این تروریست به سوریه فرار کرد و بعد از آزادسازی اغلب مناطق این کشور و آغاز فروپاشی داعش به ترکیه گریخت و در نهایت از طریق هماهنگی با ترکیه دستگیر شد.

مسئولان عراقی بیستم اردیبهشت ماه گذشته اعلام کردند که پنج نفر از سرکردگان گروه تروریستی داعش از جمله اسماعیل العیثاوی یکی از دستیاران ارشد ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد این گروه تروریستی را در عملیاتی پیچیده بازداشت کردند.

دستگیری مسئول آدمربایی داعش در شمال موصلنیرو های امنیتی عراق با انجام عملیاتی منحصر به فرد موفق شدند یک تروریست داعشی را در منطقه تل زلط در شمال موصل دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم اعدام برای معاون ابوبکر بغدادی/ تدابیر شدید امنیتی در کربلا در آستانه عاشورا

حکم اعدام برای معاون ابوبکر بغدادی/ تدابیر شدید امنیتی در کربلا در آستانه عاشورا