مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 18:012018-09-19سياسي

حضرت ابوالفضل در وفاداری به دین و اهل بیت(ع) ثبات قدم داشتند


حضرت ابوالفضل(ع) در دین و وفاداری خود به اهل بیت(ع) ثبات قدم داشتند امروز ما درموج مشکلات با الگوگیری از ایشان مراقب باشیم که از قطار انقلاب پیاده نشویم.

- حضرت ابوالفضل در وفاداری به دین و اهل بیت(ع) ثبات قدم داشتند حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: حضرت ابوالفضل(ع) در دین و وفاداری خود به اهل بیت(ع) ثبات قدم داشتند امروز ما درموج مشکلات با الگوگیری از ایشان مراقب باشیم که از قطار انقلاب پیاده نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه علمیه و عضوهیات علمی جامعه المصطفی العالمیه شامگاه 27 شهریور به مناسبت سوگواری شهادت حضرت سیدالشداء(ع) با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) به سخنرانی پرداخته و درباره ویژگی های منحصر به فرد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: حضرت عباس(ع) مورد مدح ائمه معصومین(ع) بود، امام صادق(ع) او را نافذ البصیره و امام سجاد(ع) ایشان را صاحب مقامات ویژه نامیدند.

حضرت عباس(ع) شاگرد مکتب چهار امام(ع) بودند.

وی افزود: از بدو تولد تا روز شهادت تمام زندگی حضرت در جوار چهار امام معصوم(ع) به شاگردی گذشت، درباره او این مطلب است که همه به شهدا غبطه می خورند و شهدا به مقام او غبطه می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت ابوالفضل در وفاداری به دین و اهل بیت(ع) ثبات قدم داشتند

حضرت ابوالفضل در وفاداری به دین و اهل بیت(ع) ثبات قدم داشتند