مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 15:402018-09-19سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان میراث و گردشگری برای تاسوعا و عاشورای حسینی


«عاشورای حسینی سالروز میثاق با ولایت مداری و حقیقت طلبی است و آنچه در تاریخ انقلاب اسلامی بیژه دوران هشت ساله دفاع مقدس بارها در سلوک بزرگ مردان ایران اسلامی شاهد بوده ایم، - عاشورای حسینی سالروز میثاق با ولایت مداری و حقیقت طلبی است و آنچه در تاریخ انقلاب اسلامی بیژه دوران هشت ساله دفاع مقدس بارها در سلوک بزرگ مردان ایران اسلامی شاهد بوده ایم، همگی نشأت گرفته از آموزه های متعالی اسلام به ویژه نهضت امام حسین (ع) و شهدای مظلوم کربلاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بخشی از متن علی اصغر مونسان - معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - است که در پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

در پیام وی آمده است: حادثه عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی که در سال 61 هجری قمری رقم خورد بدون تردید تجلی پیروزی حق علیه باطل بود و این حقیقتی استوار است که بر تارک تشیع نقش بسته و همواره در تاریخ زنده و جاویدان خواهد ماند.

امام حسین (ع) و یاران باوفایش در صحرای نینوا نهضتی را برپا ساختند که هنوز هم با گذشت 14 قرن، زمینه ساز پیدایش جنبش ها و حرکت های حق مدارانه و عدالت خواهانه در سراسر جهان است.

آن حضرت و یارانش در روز عاشورا بالاترین درجات ایثار، حریت، عدالت خواهی و جانبازی در راه حق را به نمایش گذاشتند و با نثار خون خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان میراث و گردشگری برای تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت رییس سازمان میراث و گردشگری برای تاسوعا و عاشورای حسینی