مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 15:012018-09-19بين الملل

رأی الیوم: «عر اق جدید» عضو اصلی و فعال محور ضدآمریکایی ایران است


سرمقاله روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت، عراق جدید، عضو اصلی و فعال محور ایرانی در مقابله با آمریکا و چه بسا دیگر کشورهای منطقه است.

- رأی الیوم: عر اق جدید عضو اصلی و فعال محور ضدآمریکایی ایران است سرمقاله روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت، عراق جدید، عضو اصلی و فعال محور ایرانی در مقابله با آمریکا و چه بسا دیگر کشورهای منطقه است.

روز سه شنبه (بیست وهفتم شهریور)، عرصه سیاسی جدید در عراق با تشکیل پارلمان جدید و دولت جدید را متحد ایران توصیف کرد که فعال تر از قبل خواهد بود.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم این سوال را مطرح کرد که تلاش های عربستان و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج [فارس] برای مقابله با نفوذ ایران در عراق کجا رفت؟ و در ابتدا به اتفاقات مشخصی اشاره کرد.

رأی الیوم نوشت: اولین پیام تبریکی که محمد الحلبوسی بعد از انتخابش برای ریاست پارلمان جدید دریافت کرد، از طرف علی لاریجانی ، رییس مجلس شورای اسلامی ایران بود و مساله قابل توجه اینکه آقای الحلبوسی پس از نشستن بر کرسی ریاست پارلمان عراق، در جلسه نخست پارلمان، اولین دیداری که کرد با هادی العامری رییس ائتلاف الفتح [نزدیک به ایران] بود و به منزل او رفت، که در رأس هیاتی بلندپایه شامل حسن الکعبی و گروهی از نمایندگان به آنجا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: «عر اق جدید» عضو اصلی و فعال محور ضدآمریکایی ایران است

رأی الیوم: «عر اق جدید» عضو اصلی و فعال محور ضدآمریکایی ایران است