مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 13:062018-09-19بين الملل

اسراییل به پوتین توهین و روسیه را تحقیر کرد


سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت، اقدام اسراییل در سرنگونی هواپیمای روسی در آسمان سوریه، تحقیر شریک روسی و توهین به رییس جمهور آن قلمداد می شود و بی اعتمادی متقابل را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبد الباری عطوان ، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در یادداشتی با عنوان پاسخ سریع و بازدارنده روسیه به اسراییل چگونه و کجا خواهد بود؟ به تشریح پیامد های حادثه سرنگونی هواپیمای روسیه در آسمان سوریه پرداخت.

در این یادداشت آمده است: وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای رسمی، اسراییل را در قضیه سرنگونی یکی از هواپیما های شناسایی خود از نوع ال-20 بر فراز آسمان سوریه مقصر اصلی دانست و گفت که یکی از چهار هواپیمای اسراییلی که اهداف نظامی سوریه را در منطقه لاذقیه هدف می گرفتند هواپیمای روسی را سپر خود در برابر شلیک پدافند موشکی سوریه قرار داده که سانحه انفجار هواپیمای روسی و کشته شدن پانزده نظامی روس سرنشین آن را رقم زد.

سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه هم در تماس تلفنی با آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که مسکو حق پاسخ به این اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی را برای خود محفوظ می دارد، بدون اینکه به جزییات بیشتری بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل به پوتین توهین و روسیه را تحقیر کرد

اسراییل به پوتین توهین و روسیه را تحقیر کرد