مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 11:562018-09-19اجتماعي

بازار گرم قربانی های خیابانی/ مدیریت شده خون بریزید!


بازار قربانی های خیابانی این روزها در اقصی نقاط کشور ازجمله سمنان گرم است؛ اما عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بهتر است مدیریت شده خون بریزند تا سبب ایجاد آلودگی در معابر عمومی نشوند.

- بازار قربانی های خیابانی این روزها در اقصی نقاط کشور ازجمله سمنان گرم است؛ اما عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بهتر است مدیریت شده خون بریزند تا سبب ایجاد آلودگی در معابر عمومی نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محرم و صفر ماه های دلدادگی عاشقان سرور و سالار شهیدان (ع) و یاران باوفایشان است؛ مردم ایران اسلامی و دلدادگان مکتب حسینی در سراسر عالم این روزها هر چه دارند، فدای حسین (ع) می کنند.

بازار قربانی های خیابانی این روزها در اقصی نقاط کشور ازجمله سمنان گرم است؛ عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برایش نذر می کنند و خون می ریزند و سوگوارانش را اطعام می دهند تا شاید ذره ای از عشق و ارادت خود را به ساحت قدسی این بزرگ مرد دشت کربلا نشان داده باشند؛ اما چه بهتر که نذور و قربانی ها در این ایام مدیریت شده باشد.

آلودگی معابر با ذبح دام از گذشته های دور مرسوم است که عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) پیشاپیش دسته های عزاداری و در هیأت ها و معابر عمومی، دام هایی را قربانی و از گوشت آن برای اطعام عزاداران استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گرم قربانی های خیابانی/ مدیریت شده خون بریزید!

بازار گرم قربانی های خیابانی/ مدیریت شده خون بریزید!