مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 10:502018-09-19سياسي

جوانان باید الگوی ولایت مداری حضرت عباس(ع) را در زندگی پیاده کنند


یک کارشناس مذهبی در شهرستان رشتخوار گفت: جوانان امروزی باید ولایت مداری قمر بنی هاشم را در زندگی خود پیاده سازی کنند و آن ها را به کار گیرند.

- جوانان باید الگوی ولایت مداری حضرت عباس(ع) را در زندگی پیاده کنند یک کارشناس مذهبی در شهرستان رشتخوار گفت: جوانان امروزی باید ولایت مداری قمر بنی هاشم را در زندگی خود پیاده سازی کنند و آن ها را به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن آخوندزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به مناسبت فرارسیدن نهم ماه محرم و سالروز شهادت حضرت ابالفضل العباس(ع) با بیان این مطلب اظهار کرد: ولایت مداری ایشان که باید از ولایت تا آخرین لحظه از جان و دل جوانان نسل حاضر مایه گذاشتند مروت، مردانگی و شجاعت ایشان و نترسیدنشان از دشمن نیز که جوان امروز ما باید از دشمن امروز که هر لحظه سعی دارد تمام اعتقادات جوانان را از بین برند و آن ها را در کمین خود نگاه داشته است نباید از آن ها هراسی داشته باشند و در مقابل آن ها با قدرت جلو روند و صحنه را خالی نکنند.

وی ادامه داد: در واقع درست است که نمی توانیم همان راه و روش این بزرگوار و سایر اهل بیت(ع) را درپیش گیریم اما باز هم با این وجود ممکن پذیر است که این الگوها در زندگی پیاده سازی شود و تا حدودی الگوهایی می توان از ایشان گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید الگوی ولایت مداری حضرت عباس(ع) را در زندگی پیاده کنند

جوانان باید الگوی ولایت مداری حضرت عباس(ع) را در زندگی پیاده کنند