مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 08:402018-09-19بين الملل

ماتیس: قصد ترک پست خود را ندارم


وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، همچنان در پست خود می ماند و گفته ها درباره رفتن او صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، طی ماه های آتی از دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور خارج نخواهد شد.

وی قاطعانه همه گزارش ها در این زمینه را رد کرده و در گفتگو با روزنامه نگاران در ساختمان وزارت دفاع آمریکا گفت که به این گزارش ها به هیچ وجه اهمیتی نمی دهد.

اخیرا در واشنگتن شایعاتی مبنی بر این امر مطرح شده که حضور ماتیس در وزارت دفاع به خاطر تیره شدن روابطش با ترامپ به شماره افتاده است.

به دنبال انتشار کتاب وودوارد در هفته گذشته و انتقاداتی که در این کتاب از جانب ماتیس به ترامپ نسبت داده شده بود، وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد در سمت خود باقی می ماند و طرح این انتقادها از جانب خود را تکذیب کرد.

روزنامه نیویورک تایمز هم به نقل از مقامات کنونی و سابق آمریکا نوشت، آینده وزیر دفاع کشور در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ زیرا ترامپ همیشه تمایل دارد که در اطرافش اشخاصی حضور داشته باشند که کاملا حامی و موافق او هستند.

ماتیس روز سه شنبه تاکید کرد، طوفانی که کتاب وودوارد برانگیخته به زودی آرام خواهد شد؛ زیرا مطالب آن غیرواقعی و تخیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماتیس: قصد ترک پست خود را ندارم

ماتیس: قصد ترک پست خود را ندارم