مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 02:112018-09-18سياسي

رویکرد متفاوت سلبریتی های خارجی و وطنی نسبت به شکار


آیا سلبریتی های وطنی، در این تجارت خون آلود، جایی برای انتقاد نمی بینند که سکوت پیشه می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، انتشار تصویر شکار یک پلنگ توسط یک خانم شکارچی آمریکایی در آفریقا، طی ساعات گذشته فریاد سلبریتی ها را برآورده و در پی آن موجی از اعتراضات کاربران فضای مجازی و رسانه ها به دنبال داشته که پس از ساعت ها هنوز آرام نگرفته.

موجی که هر از گاه از سوی سلبریتی ها در واکنش به شکار وحوش به راه می افتد و تاثیری چشمگیر در به نمایش گذاشتن انزجار عمومی از این رسم به جا مانده از عصر حجر ایفا می کند.

چندی پیش هم انتشار تصاویری از شکار یک زرافه سیاه در آفریقا توسط یک شکارچی آمریکایی، اعتراضات شدیدی را در سراسر جهان به همراه آورد.

این اعتراضات که ابتدا میان کاربران آفریقایی فضای مجازی آغاز شد پس از چند روز، موجی جهانی از اعتراض را نسبت به کشتار این زرافه، ژست جنون آمیز خانم شکارچی با لاشه زرافه، در خطر قرار گرفتن نسل زرافه بر اثر شکار بی رویه و در نهایت اصل مقوله شکار به راه انداخته تا جایی که برخی معترضان، خانم شکارچی را آمریکایی وحشی نیمه نئاندرتال ، روان پریش و قاتل بالفطره خطاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد متفاوت سلبریتی های خارجی و وطنی نسبت به شکار

رویکرد متفاوت سلبریتی های خارجی و وطنی نسبت به شکار