مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 01:502018-09-18دانش

توصیه رییس دانشگاه فرهنگیان به دانش آموزان کنکوری


رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه یکی از ویژگی های دانشگاه فرهنگیان، تربیت انسان های تربیت کننده نسل است گفت: دانش آموزانی که سال های بعد کنکور می دهند و علاقه دارند یک شغل قطعی رسمی با حقوق و بدون سربازی داشته باشند و دوران تحصیلشان جزو سنوات اشتغالشان .

- رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه یکی از ویژگی های دانشگاه فرهنگیان، تربیت انسان های تربیت کننده نسل است گفت: دانش آموزانی که سال های بعد کنکور می دهند و علاقه دارند یک شغل قطعی رسمی با حقوق و بدون سربازی داشته باشند و دوران تحصیلشان جزو سنوات اشتغالشان محسوب شود می توانند این دانشگاه را انتخاب کنند.

حسین خنیفر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه آمایشی و ماموریت گراست اظهار کرد: در حال حاضر 39 هزار دانشجو داریم و 9350 دانشجوی فارغ التحصیل را مهرماه به وزارت آموزش و پرورش تحویل می دهیم.

وی افزود: 25 هزار ظرفیت از کنکور سراسری در 16 گرایش داشتیم که حدود 20 هزار نفر در سال جاری جذب شدند و 17 هزار نفر نیز از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه در آزمون استخدامی پذیرفته شدند و برای گذراندن دوره های یکساله حرفه آموزی وارد دانشگاه می شوند.

می توان گفت پذیرش حدود 40 هزار دانشجو گام بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس دانشگاه فرهنگیان به دانش آموزان کنکوری

توصیه رییس دانشگاه فرهنگیان به دانش آموزان کنکوری