مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 18:562018-09-18سياسي

گرانی و تورم با تدبیر و حوصله حل می شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: گرانی و تورم سرطان صعب العلاج نیست که درمان نشود، بلکه تب است که با تدبیر و حوصله حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در هلال احمر هرمزگان برگزار شد اظهارداشت: مردم، بازار و دولت عامل گرانی شده اند و علاج گران فروشی، نخریدن است.

وی افزود: بعضی ها به خاطر وضع تورم و بازار، ناآگاهانه نگاه چپ به روحانیت می کنند، روحانیون هم مثل عموم مردم از گرانی رنج می برند، اگر کسی مشتاق بود وضعیت معیشت بنده و خانواده ام را ببیند می تواند سر زده بیاید به محل زندگی و خورد و خوراک من را ببیند و با چشم خودش مشاهده کند که وضع مسکن و خوراک من چگونه است، منزلی که در بندرعباس 27 سال در آن سکونت دارم حتی قابلیت تعمیر ندارد و در این آب و هوای شرجی، بالای پنجاه سال عمر دارد، حتی وسیله ایاب و ذهاب من، خودروی پژو هست که همکاران مکرر می گویند این خودرو به خاطر طول عمرش ایمن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: وضع موجود و گرانی اجناس بخاطر عملکرد نادرست مردم و هجوم عده ای به بازار، و از طرفی احتکار اجناس توسط بعضی از بازاریان و صاحبان کالا و عدم نظارت و بی برنامه بودن دولت از دلایل این مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی و تورم با تدبیر و حوصله حل می شود

گرانی و تورم با تدبیر و حوصله حل می شود