مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 17:402018-09-18سياسي

زباله های اراک در روز تاسوعا و عاشورا به کمک مردم جمع می شود


مبتکر پوشش نذر فرهنگی در اراک گفت: پویش نذر فرهنگی برای چهارمین سال متوالی در روز تاسوعا و عاشورا اقدام به پاکسازی شهر از زباله می کند.

- میلاد تقوایی راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این نذر برای اولین بار در سال 1394 کلید خورد، افزود: در سال 1394 با توجه به استفاده بیش از حد از ظروف یکبارمصرف در توزیع و پخش نذورات در سطح شهر جمع آوری این زباله در قالب یک نذر فرهنگی آغاز شد و در ابتدای امر به تنهایی این نذر را اجرایی کردم.

وی با بیان اینکه تلاش داشتم که از این نذر خدمتی مفید به جامعه شکل گیرد، گفت: با شروع این پویش علاقمندان بسیاری همراه شدند به طوری که در سال 95 تعداد 60 نفر برای جمع آوری ظروف یکبار مصرف از سطح شهر در روز تاسوعا و عاشورا همراه پویش نذر فرهنگی شدند.

تقوایی راد با اشاره به اینکه همراهان این پویش در محرم 96 و در ایام شهادت امام حسین(ع) به 120 نفر رسید، عنوان کرد: امسال با پیش ثبت نامی که از علاقمندان صورت گرفته است، حدود 200 نفر برای شرکت در پویش اعلام آمادگی کرده اند.

وی در خصوص ترویج این نذر فرهنگی و پویش در دیگر نقاط استان و کشور بیان کرد: در سال 95 متوجه توسعه این پویش در نقاط مختلف کشور شدیم، البته جمع آوری زباله و ظروف یکبار مصرف از سطح شهر به صورت جسته و گریخته در دیگر نقاط کشور انجام می شد، اما این پویش در واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های اراک در روز تاسوعا و عاشورا به کمک مردم جمع می شود

زباله های اراک در روز تاسوعا و عاشورا به کمک مردم جمع می شود