مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 15:452018-09-18فرهنگي

گزارشی از حال وهوای نمایشگاه ها در محرم


به جز معدود گالری های تهران که آثاری مرتبط با حال و هوای محرم را به نمایش می گذارند، اکثر آنها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی 28 و 29 شهریور ماه تعطیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود آنکه قریب به اتفاق گالری های تهران به مناسبت عزاداری سالار شهیدان تعطیل هستند، اما برخی از آنها با برگزاری نمایشگاه های مناسبتی با این ایام، در روزهای تاسوعا و عاشورا فعال هستند.

خانه هنرمندان با نمایشگاه علامت که شامل عکس، نقاشی، مجسمه و سرامیک است از روز جمعه 23 شهریورماه در نگارخانه های ممیز، میرمیران، زمستان و پاییز برپاست و تا سوم مهر ماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثاری از خسرو حسن زاده٬ منصوره محمدی٬ علیرضا فراهانی٬ حامد صادقی٬ مجتبی عرب زاده٬ محمد مهدی انوشفر٬ ایرج اسکندری٬ کاظم چلیپا٬ حمید قدیریان٬ ناصر پلنگی٬ حسین خسرو جردی٬ علیرضا آدم بکان٬ امیر کبیرنژاد٬ صادق ادهم٬ کورش گلناری٬ مجتبی موسوی٬ ناصر تقوایی٬ خسرو بیات٬ فرزین هدایت زاده٬ بهزاد نقاش و ذبیح الله محمدی به نمایش درمی آید.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه علامت می توانند در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 14 تا 22 به خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از حال وهوای نمایشگاه ها در محرم

گزارشی از حال وهوای نمایشگاه ها در محرم