مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 15:402018-09-18سياسي

ضرورت هماهنگی پارک فناوری خراسان با دانشگاه فردوسی برای تحقق اهداف فناوری


رییس دانشگاه فردوسی مشهد بر ضرورت هماهنگی پارک علم و فناوری و دانشگاه برای تحقق اهداف فناوری کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کافی در نشست مشترک ریاست و مدیران پارک علم و فناوری خراسان بر ضرورت افزایش تعاملات و همکاری های مشترک بین این پارک و دانشگاه فردوسی تاکید کرد و افزود: پارک علم و فناوری و دانشگاه فردوسی نظیر حلقه های یک زنجیر هستند که در صورت اتصال نداشتن به یکدیگر از کارآیی لازم برخوردار نیستند.

وی با اشاره به این که هنوز هماهنگی بین پارک خراسان و دانشگاه فردوسی به طور کامل محقق نشده است، بر ضرورت آسیب شناسی برای حل این معضل و برنامه ریزی برای توسعه همکاری در حوزه های مختلف تاکید کرد.

رضا قنبری، رییس پارک علم و فناوری خراسان در ادامه این نشست عنوان کرد: باید تفاهم نامه ای بین پارک خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد در همه زمینه ها به خصوص در حوزه پژوهشی منعقد شود تا ارتباط موثرتری بین این دو نهاد شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف متعالی فناوری در کشور به هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ پارک خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد نیاز داریم.

رییس پارک علم و فناوری خراسان، طراحی مدلی برای ساختارمندسازی تحقیق و توسعه با کمک گرفتن از مدیران شرکت های دانش بنیان را حائز اهمیت دانست و گفت: ما می توانیم با کمک یکدیگر، الگویی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هماهنگی پارک فناوری خراسان با دانشگاه فردوسی برای تحقق اهداف فناوری

ضرورت هماهنگی پارک فناوری خراسان با دانشگاه فردوسی برای تحقق اهداف فناوری