مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 13:452018-09-18اجتماعي

فرمان آماده باش برای مقابله با حوادث فصل سرما


رییس سازمان مدیریت بحران کشور در آستانه آغاز فصل سرما طی نامه ای به استانداران و روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور، آنان را ملزم به رعایت و انجام اصول 15 گانه در برابر بحران کرد.

- اسماعیل نجار، در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: باتوجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان هستیم و در این ایام نیز وقوع حوادث طبیعی فصلی ناشی از بارندگی های باران و برف و کولاک در مناطق کوهستانی و همچنین تغییرات نابه هنگام جوی افزایش می یابد، لذا طی نامه ای به تمامی استانداران و روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور از آنان خواسته شد که در راستای ارتقاء آمادگی خود برای مقابله با هرنوع حادثه احتمالی مواردی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه موارد طرح شده در این نامه باید در دستورکار تمامی استانها قرار بگیرد، گفت: نخستین مورد پاکسازی معابر و آبراهه های زیر گذر جاده ها و خطوط ریلی است که باید در تمام استانها و شهرها انجام شده و گزارشی از آن ارائه شود.

نجار با بیان اینکه باید تمهیدات لازم در مجموعه درون شهری به ویژه در مسیل ها و رودخانه های داخل شهرها توسط شهرداری ها انجام شده و نسبت به پاکسازی و لایروبی انهار و قنوات اقدام شود، گفت: رصد و بازبینی دوره ای پل های کم ارتفاع توسط دستگاه های اجرایی ذیربط که عمدتا بهنگام جاری شدن سیلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمان آماده باش برای مقابله با حوادث فصل سرما

فرمان آماده باش برای مقابله با حوادث فصل سرما