مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 13:202018-09-18اجتماعي

آماده باش راهور برای تاسوعا و عاشورا +توصیه به عزاداران


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور در عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد و توصیه هایی را نیز به عزاداران و شهروندان ارائه کرد.

- سرهنگ حسن عابدی در گفت وگو با ایسنا، درباره تمهیدات پلیس برای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: از ابتدای دهه اول محرم همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش مضاعف برخوردار بوده و در اطراف هیات ها، تکایا و محل های برگزاری مراسم های مذهبی مستقر شده اند.

علاوه بر آن، توصیه ها و آموزش های لازم نیز به متصدیان هیات ها، تکایا، مساجد و .

ارائه شد.

عابدی با بیان اینکه از عصر امروز حضور دسته های عزاداری در سطح معابر و محلات افزایش یافته و در روز عاشورا به بیشرین حد خود می رسد، گفت: در همین راستا نیز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به شکل صد درصدی در آماده باش هستند و نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.

وی درباره احتمال اعمال ممنوعیت تردد در برخی معابر نیز گفت: ممنوعیت ترددی در این خصوص پیش بینی نشده، اما ممکن است در برخی معابر با توجه به افزایش حجم دسته جات عزاداری و حضور شهروندان محدودیت های تردد به شکل موقتی اعمال شود که درخواست مان از شهروندان این است که همکاری لازم را با ماموران پلیس در این خصوص داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهور برای تاسوعا و عاشورا +توصیه به عزاداران

آماده باش راهور برای تاسوعا و عاشورا +توصیه به عزاداران