مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 12:222018-09-18سياسي

عواقب لقمه حرام؛ نقل آیت الله اراکی از قبض روح یک رباخوار!


بسیار اهمیت دارد که انسان نسبت به درآمد خود توجه ویژه داشته باشد؛ شیخ حسنعلی نخودکی(ره) می گفت: من به هر چه رسیدم از سه کار بود: - عواقب لقمه حرام؛ نقل آیت الله اراکی از قبض روح یک رباخوار! استاد اخلاق گفت: بسیار اهمیت دارد که انسان نسبت به درآمد خود توجه ویژه داشته باشد؛ شیخ حسنعلی نخودکی(ره) می گفت: من به هر چه رسیدم از سه کار بود: توجه به نماز (نماز اول وقت)، احترام به سادات، لقمه حلال.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مسایلی که سبک زندگی را درگیر مصائب بسیار می کند، لقمه حرام است، چنان که در روز عاشورا وقتی سخنان حق سیدالشهداء(ع) در دل سپاه یزید اثر نکرد، ایشان خطاب به آنها فرمودند: فَقَدْ مُلِئَتْ بُطُونُکُمْ مِنَ الْحَرَامِ یعنی چون شکم های شما از حرام پر شده است، حرف های من در شما اثر نمی گذارد.

از این رو، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و به منظور بررسی تاثیر لقمه حرام بر انحراف و شقاوت انسان، سخنان حجت الاسلام مسعود عالی، منبری و کارشناس مذهبی در این باره مرور می شود: حجت الاسلام عالی، استاد اخلاق با اشاره به آثار لقمه حرام در زندگی اظهار کرد: یکی از آثار لقمه حرام که در روایات به آن اشاره شده، ایجاد بی حالی در دعا و عدم استجابت آن و ایجاد شک و شبهه و قساوت قلب است، ضمن اینکه اثر آن در فرزندان و نسل آدمی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب لقمه حرام؛ نقل آیت الله اراکی از قبض روح یک رباخوار!

عواقب لقمه حرام؛ نقل آیت الله اراکی از قبض روح یک رباخوار!