مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 12:102018-09-18سياسي

برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در بیش از 2 هزار امامزاده


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه های روز تاسوعا و عاشورا در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل درباره برگزاری برنامه های تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور اظهار کرد: مهمترین برنامه روز تاسوعا و عاشورا حضور دسته های عزاداری در امامزادگان و بقاع متبرکه و اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود.

وی گفت: در این روز دسته های عزادارای برای عرض تسلیت به فرزندان اهل بیت (ع) از نقاط مختلف شهرها به سمت 2 هزار و 351 امامزاده حرکت می کنند و عزاداری در امامزاده ها انجام می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف تاکید کرد: نکته مهم برپایی نماز جماعت ظهر و عصر روز تاسوعا و عاشورا است؛ با همکاری هیات های مذهبی و هیئت امنای امامزادگان نماز جماعتی با شکوه برپا می شود.

عادل تقویت باورهای دینی و تبیین قیام عاشورا در بین عموم مردم، تبیین جایگاه حکومت اسلامی و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی، ایجاد بصیرت عاشورایی با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل و بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات را از اهداف طرح سوگواره بصیرت عاشورایی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در بیش از 2 هزار امامزاده

برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در بیش از 2 هزار امامزاده