مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 10:352018-09-18سياسي

رییس پارلمان عراق مدعی تحریف سخنانش از سوی رسانه های ایرانی شد


رییس جدید پارلمان عراق در گفت وگو با همتای آمریکایی اش مدعی شد که رسانه های ایرانی مضمون گفت وگوی تلفنی اش با رییس مجلس ایران را تحریف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، محمد الحلبوسی، رییس جدید پارلمان عراق امروز (سه شنبه) در گفت وگوی تلفنی با پال رایان، رییس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که رسانه های ایرانی مضمون گفت وگوی تلفنی اش با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ایران را تحریف کرده اند.

وی در این گفت وگوی تلفنی با رییس مجلس نمایندگان آمریکا افزود که موضوع تحریم های آمریکا علیه تهران به قوه مجریه که کابینه وزرای عراق آن را تشکیل می دهد مربوط می شود و به قوه مقننه مربوط نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عراقی دیروز(دوشنبه) اعلام کردند که محمد الحلبوسی ، رییس جدید پارلمان عراق در یک تماس تلفنی با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از تبریک وی گفت: مردم و نمایندگان پارلمان عراق از حمایت های جمهوری اسلامی ایران به خصوص در آزادی عراق از دست داعش تقدیر و تشکر می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان پارلمان عراق هرگونه فشار و تحریم اقتصادی علیه ایران را محکوم می کنند، افزود: این تحریم ها غیر منصفانه است و بغداد در کنار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان عراق مدعی تحریف سخنانش از سوی رسانه های ایرانی شد

رییس پارلمان عراق مدعی تحریف سخنانش از سوی رسانه های ایرانی شد